Världens lataste klass!

Haha,
förlåt klass 6A, men vi, tillsammans, måste vara världens
lataste klass, men absolut är vi en go klass!

Att jag hatar min klass är ett påstående från höstterminen.
Jag hade himla svårt att acceptera min situation men jag
har aldrig hatat den.

I alla fall, på gympan skulle vi gå en promenad och för att visa
att vi faktiskt hade gått den så skulle vi ta en stämpel från en
sån där orienterings-station.
Vi tog bussen dit, tog stämpeln, tog bussen till Bernaps och sen
fikade vi i kanske 40 minuter.

Buss tillbaka från Bernaps till skolan och sen satt vi och spelade
Ipod Touch spel i en halvtimma som vanligt.
Haha, vi är roliga vi!
Men kanske 3-4 stycken gick faktiskt hela biten, eloge till er!

Vi tog till och med bussen från stationen ''Billdal'' till Bernaps.
Det är en station, kanske 200 meter eller mindre...
Det stavas l a t a m e n g o a !


Slänger in en gammal bild på mig, hehe.

Kram Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0