Selena Gomez, nästa till KP!

Hejhej,
om ni inte redan har KP så borde ni skaffa det.
För ni har väl inte missat att jag skriver där?

Jag har resencerat artister som P!nk, Nick Jonas, Anna Maria
Espinosa, Daniel Lindström, BWO, Sarah Down Finer och
självklart, naturligtvis Tokio Hotel
!

Just nu håller jag på med Selena Gomez nya album ''Kiss & Tell'',
och i det senaste numret kan du läsa min recension om Nick Jonas skiva.

Vad tycker ni om mina recensioner?
Jag ska börja lägga in dem här på bloggen, vad tycker ni?


Här är i alla fall den första låten på Selena Gomez skiva, låten
har samma namn som skivan; Kiss & Tell.
Enjoy, jag tycker den är riktigt bra!




Kram Karin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv. Naae, du e jju assöt Kariin. (L)

o tack för kvällen själv, hah, vi har alltis bäst humor, <3

2010-04-12 @ 18:49:20
URL: http://yourz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0