Rihanna med Photographs

Hejhej alla goa läsare!

Jag tänkte ha en frågestund här i bloggen
snart, så börja tänka på vilka frågor ni vill
ställa!
Håller på med bilden till ''Fråge-inlägget'' nu, så
håll ut, för snart kommer ni få mig att svara på vad som helst.

Imorgon har jag PRU, alltså ledigt, så då blir det förhoppningsvis
nytt material till bloggen, såsom inlägg, bilder, outfits och
de nyaste inköpen.

Tills dess får ni höra på denhär låten.
Det är en låt som jag lyssnat-sönder!
Den kommer från Rihannas nyaste album ''Rated R''
och den är så sjukt bra!
Jag vet att jag kan ha konstig musiksmak ibland, till exempel
Alice tyckte denhär låten var skitdålig, men det gäller att
hitta sin egna musiksmak, i mitt fall är det en välidgt bred smak.
Jag gillar nästan all musik, hehe.

Rihanna ft. Will.I.Am - Photographs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0