Nostalgisk?

Nu blev jag helt nostalgist kände jag.
Tänker på "gamla tider" då det inte var Tokio Hotel
och Bill Kaulitz.
Det var The Ark och Ola Salo.

Satte på skivan "Prayer for the weekend" och tänker på
när man inte hade några problem, när man var lycklig
och hade sina bästa vänner i samma klass och gick
i 3:an, ta mig dit igen?

Saknar old times, så härligt då.
Men tur att man kan återuppleva det med en skiva man
inte lyssnat på på himla länge.

Missförstå inte, jag älskar verkligen skivan, men Tokio Hotel
har tagit så mycket plats att jag glömt The Ark.

Så justnu är jag lycklig och glad!

Vet ni en rolig sak: När GP recenserade Tokio Hotels Göteborgs konsert
jämförde de Tokio Hotel som ''En lite rockigare The Ark...'', kul tyckte jag,
det innebär ju att jag alltid haft samma musiksmak men att den blivit lite rockigare?
Haha, älskar både Tokio Hotel och The Ark, puss på mina idoler!

Kram Karin


Han var min älskling innan Bill Kaulitz.


Ett av världens bästa band, de släpper nytt album nu i vår, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0