Ni får en bild idag...

Oh My God!
Idag fick ni en bild på mig, hehe.
Det hör inte till vanligheterna.


Idag började jag dagen med ett härligt
fyra-sidigt prov i Svenska som var massor
med lätt, eftersom jag knappt pluggat något alls!
Det ända jag kan tänkas ha något litet fel med
är väl isåfall ''Vad är infinitiv'' och sån skit, hehe.
Jag gillar inte 'perfekt', 'infinitiv', 'presens' och
alla dom där, de gillar inte mig, så jag gillar inte dem.

Resten av dagen var stökig värre i skolan, men dagens
höjdpunkt var idrotten, för vi hade innebandy!
Det gillar vi, fast jag och Ebba sprang jättefort hem till mig
och hämtade min klubba, för jag hade glömt att ta med mig
den, yeah.
Men sen gick det jättebra, fast mitt lag var jättetoppat, så inte
konstigt att vi vann, vi hade två hockeykillar och mig som
spelat innebandy, kul för de andra lagen...

Jaja, nu får ni ha det så bra,
Kram Karin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0