Let's Dance final!

Ikväll är det Let's Dance final!
Paren som tävlar om 'glasskon' är Claudia Galli och Tobias Wallin, som
tävlar mot Mattias Andréasson och Cecilia Ehrling.
Jag tycker att dem är värdiga finalplatsen, för de har jobbat
hårt och båda paren är så sjukt duktiga!

Själv tänker jag sitta och heja på Claudia, för hon har utstrålning, en
fantastisk personlighet, är rolig och ja, dansar bäst!
Har ni sett henne i Svensson, Svensson! eller Parlamentet, hon är
helt underbar ju!
Minns när Svensson gick på tv, tittade på varje avsnitt och det var det
stora samtalsämnet i skolan!
Nu har hon fått ett eget hundprogram läste jag i tidningen, plus att hon
har ett eget temärke, många bollar i luften?

Men lite lockande är det att heja lite på Mattias och Cecilia också, för
det är många många många som tycker att jag är lik Cecilia.
Först en på mamma och pappas jobb, sen en i innebandyn, sen kommer
en i klassen och säger ''Min mamma tycker du är jättelik Cecilia Ehrling i
Let's Dance, och då säger en till att det har hennes föräldrar också sagt.

Efter det kollar alla på mig extra noga och sen fastställer de att 'Jaa, du är
verkligen jättelik henne, speciellt när du skrattar!'.
Jaha, lika som bär alltså, haha!

Kram Karin



Är vi lika? Bilden på mig är 3 månader, gammal.
Men vad tycker du? KommenterA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är lika! ^^

2010-03-27 @ 17:05:39
URL: http://nawat.blogg.se/
Postat av: Anniken

Ni är as lika! :O

2010-03-28 @ 19:27:24
URL: http://ankiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0