Frågestunden avslutad!

Hejhej, nu är frågestunden avslutad, här kommer
frågorna och svaren, skriv gärna nya frågor, jag kanske
ska ha dagens fråga!


Om du var tvungen att bosätta dig på en öde ö, och bara fick ta med dig 3 saker. Vad skulle du ta med dig?
SVAR: Mat, min ipodtouch med obegränsat batteri och mina vänner!


Framtida yrke?
SVAR: Storbloggare!

Erkänn jag har en grym blogg? http://yourz.blogg.se
SVAR: Hannas blogg är SÅ bäst, så besök henne gärna!


Hannas blogg hittar du här!

Hur lång är du?
SVAR: Ungefär 1,60 , jag e skitkort, hehe.

Har du några syskon?
SVAR: Japp, en gullig men oftast skitjobbig lillebror.

Vilken är din favorit Tokio Hotel låt ?
SVAR: Det varierar väldigt mycket, men justnu är det nog ''Hey Du/You''.

 
Har du hästintresse?
SVAR: Ja! Jag har en sköthäst, och snart är jag medryttare på världens sötaste D-Ponny Baileys!


Baileys, hästen jag hyr.

Hur var det att träffa Tokio Hotel?
SVAR: HELT otroligt, absolut den bästa, finaste och mest betydelsefulla händelsen i mitt liv! Innan kunde jag knappt andas, haha.


När jag träffade Tokio Hotel på M&G den 9 September 2009.

Är du fejk blondin?
SVAR: Haha nej! Här är det bara äkta och fult... (Ser det bra ut på bild så är det däremot fejkat i datorn, för jag gillar det inte!)


Vilken är den bästa musikvideon?
SVAR: Jag tycker ''Walking on Air'' med Kerli är en bra video, annars gillar jag självklart ''Automatisch'' med Tokio Hotel, och ''Hard'' med Rihanna är bra också.

Var handlar du dina kläder?
SVAR: Oftast på Nordiska Companiet (NK), Gina Tricot, H&M eller New Yorker.


Vem har fixat din header?
SVAR: Den har jag gjort själv, haha.


Gillar du foki?
SVAR: Ibland kan jag läsa hennes blogg lite snabbt, men jag tycker inte att hon är den bästa bloggerskan
.

Är det 'förbjudet' att gilla tokio hotel på din skola? Typ blir folk störda på dig för det eller tar dom de som de e?
SVAR: Nej, det är inte förbjudet, vi är två stycken som gillar Tokio Hotel i min årskurs, så folk accepterar det totalt, även om de småretas ibland, men sånt får man stå ut med för sitt favorit band!

Du skrev att du var på Tokio Hotel konserten, var de någon som kände igen dig där, du va ju på massa bilder när du träffa dom!
SVAR: Haha nej, tyvärr, ingen kände igen mig, men det hade varit kul om någon hade gjort det. Jag känner mig inte direkt som en superkändis för att jag var med på massor av hemsidor efter M&G. (Tex har jag varit med på Kenzas blogg och en Tokio Hotel-blogg i Portugal!)



Mina bilder + jag var med på en Portugisisk Tokio Hotel hemsida!

Din favoritfärg är?
SVAR: Chock-Rosa och Svart
!

Följer du några kända bloggare?
Isåfall vilka? 
SVAR: Jag följer Kenza varje dag, hon ger mig mycket inspiration, både inom mode och blogg, och Kissie följer jag också, för hennes blogg är rolig, alltid nya provocerande inlägg om allt från bråk till läppförstoringar.


Jag och favoritbloggaren Kenza, supersnäll var hon!

Hur fixar du ditt hår på morgonen?
Söt bild föresten!
SVAR: Tack! Jag plattar det så ofta jag hinner, så för det mesta har jag det plattat, först sprayar jag med en värmeskyddande spray (Lee Stafford Poker Straight) som dessutom gör håret rakare och gör det glansigare. Efteråt sprayar jag med (Got to Be: Too Sexy) som gör att det håller hela dagen, vilket det inte alltid gör ändå, men ja...

Cornflakes eller Kalaspuffar?
SVAR: Udda fråga, det gillar vi! Cornflakes, fast jag har aldrig gillat flingor så mycket till frukost, men det är gott med cornflakes som typ ''nyttiga chips'' eller så, haha.

Var du på Tokio Hotel konserten?
SVAR: Självklart att jag var på Tokio Hotel konserten!

Har du en pojkvän?
SVAR: Nej, inte justnu, men jo, målet är väl att skaffa! Hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e väl inte kort om du e 160 :O

2010-07-12 @ 21:07:34
URL: http://awalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0