Bella & Tyra Show - Så sevärt!

Hej,
sitter och tittar på Bella & Tyra Show!
Så sjukt bra är det, jag menar, det var
live, och tjejerna har inte gjort mycket tv,
och dem grejar det bra!


Visst, nervösa var dem, men vem skulle inte
vara det?
Jag gillar skvallret, bloggtipsen och när de testar
olika yrken.
Så klockrent liksom.

Dessutom var min favoritbloggerska Kenza med
som gäst, och herregud vad många skor den tjejen
har, ge mig din garderob Kenza!
Trots att showen fick mycket kritik måste jag be er att
titta på den, för kom ihåg:
De som resenserar sådanthär är typ 40 åriga män med
noll komma noll i ungdomskoll, seriöst!

Bella är förresten så himla söt, och jag vet att många tycker
att hennes röst är störande och tillgjord, men nej, den är
jättesöt och jag har iallafall fattat tycke för den och resten
av programmet.
Roligt också att dem sågar Kissie, för det kan hon behöva!

Kram Karin


Ett litet smakprov bara, titta på hela showen på http://bellatyrashow.se .

Kommentarer
Postat av: Gloriaah

sv. oki :D

2010-03-20 @ 19:02:58
URL: http://gloriaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0