Babyliss miniplattång

Ska beställa denhär underbara plattången!
Mitt hår går verkligen inte att platta om man inte
har en extremt bra plattång, och Anna tipsade mig
om denhär, och den verkar jättebra, så nu kör vi!

Den är dessutom väldigt billig; 199 kronor kostar den
och den värms upp extremt fort, blir upp till 200°C
och är så liten att man lätt kan ha den redo i handväskan.
Den är 15 centimeter, så pytte och jättesöt.
Jag ska köpa den i svart, man kan välja på vitt, silver och svart.
Den kommer somsagt från 'BaByliss liss & Go', och dem har ju
ett bra rykte, i alla fall från mina vänner så nu är jag riktigt
glad!

Just nu plattar jag håret med min 'OBH Nordica Pro Lines Blues Crepes'
och vet ni, jag är absolut inte nöjd!
Det är totalt omöjligt att få helt rakt hår med den vanliga platta plattan, man
kan nämligen byta ut plattan till tex vågigt, och det enda som går
är då att 'våffla' håret, och det tar längre tid...
Sen tar den mer än en kvart på sig att värma upp också, mhm.

Jag beställer min på http://smink.nu , dem har ett brett utbud och verkar
jättebra, de säljer massor av andra produkter också, cosmetica, hår, hud...
Ja, låter jättebra!

Kram Karin


Kommentarer
Postat av: Anna

VART KOSTAR DET 199:- ?!!!

JAG KÖPTE DEN FÖR 300 PÅ SIBA :OOOO :((



( den är jätte bra ^^ )

2010-03-27 @ 17:03:31
URL: http://nawat.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. jo haha ^^

jag är wannabe foki ;) <3

2010-03-28 @ 18:53:18
Postat av: Kaela

bra tips! :)

Åå, Tokio Hotel, älskar dem :D

2010-03-31 @ 18:55:30
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0